کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737504241 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316382 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

یکی از ویژگی‌های احتمالی اندروید 11 فاش شد

به گزارش سافت گذر، حالت تیره در یکی دو سال اخیر به طور ویژه مورد استقبال کاربران قرار گرفته و احتمالاً این اتفاق نیز به خاطر کاربردهای متعدد این قابلیت می‌باشد. حالا اگرچه ابتدا اپلیکیشن‌ها این ویژگی را دریافت کردند ولی با اندروید 10 ویژگی دارک مد سرتاسری به دست کاربران این سیستم عامل رسید.

اندروید اندروید 10 اندروید 11 گوگل حالت تیره

در این بین گوگل حالت تیره را عرضه کرد ولی فرصتی را به وجود نیاورد تا افراد بتوانند آن را زمان‌بندی نمایند حال آن‌که این ویژگی در نسخه بتا اندروید 10 به وجود آمد اما در کمال ناباوری به ورژن نهایی آن نرسید. البته در روزهای ابتدایی سال جاری میلادی گوگل عنوان کرد که این قابلیت امکان دارد بر شیوه استفاده کاربران از برنامه‌ها تأثیر منفی بگذارد.

کریس بینز، یکی از مدیران تیم توسعه‌دهندگان اندروید در این مورد توضیح می‌دهد که از افزودن ویژگی زمان‌بندی حالت تیره پروژه سختی است زیرا باید زمان دقیق طلوع و غروب خورشید در تمامی مناطق با استفاده از GPS مشخص گردد که انجام این کار در کشورهای نزدیک قطب شمال و جنوب تقریباً امکان‌پذیر خواهد بود. او همچنین در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه چگونه AppCompat در اندروید 7.1 از قابلیت مشابه بهره می‌برد عنوان کرد که تعداد کدهای نوشته شده برای این نرم‌افزار بسیار زیاد بودند و گوگل اصلاً نمی‌خواست چنین برنامه‌ای را برای اندروید 10 پیاده کند.

اخیراً یکی از مهندسان نرم‌افزاری گوگل تأیید کرده که این قابلیت احتمالاً با اندروید 11 منتشر شود در غیر این صورت چنان‌چه با برنامه‌نویسی آشنا هستید، می‌توانید به راهنمای سایت XDA Developers مراجعه کرده و چگونگی زمان‌بندی این ویژگی را آموزش ببینید.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45886 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/09/26 تعداد مشاهده: 5866
سافت گذر